Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Kursbetygen är utdelade

Av C - 5 februari 2010 18:43

Nu kan man ju vara mallig ett tag tills nästa kursbetyg kommer. Blev MVG i medicinska grundkursen! Skitskoj det ju! Fast jag tror inte det blir mer än ett G i vård- och omsorgsarbetes-kursen som vi håller på med nu. Det är en hel MASSA eländigt skrivande... Hatar uppsatser. Jag tänker en bra sak och kan aldrig få ut det bra på ett papper. Det blir som en jävla barnsaga... Jaja... Jag får väl satsa på att göra omsorgsarbete begripligt för dagisbarn då... :D 


Annars i veckan har det väl mest bara snöat... Man är så less att man kan spy. Jag börjar få lite vinterångest och inbillar mig att det aldrig nånsin kommer bli sommar nåt mer.


Idag var det meningen att Abbe skulle få ta med sig sin "flickvän" hem från dagis men hon hade fått magsjuka så det blev inget av med det. Det var ju synd eftersom han tyckte det skulle bli så roligt. Men men... Man kan ju inte få allt... :) Vi lånade hans kusin istället. :) Kul att se reaktionen på Abbe när han fick veta att kussen ska sova över inatt (hoppa och dansa runt i ring). :D


Nu fredagsmyser vi med chips och "G-force" i DVD:n. Rolig film. Fast egentligen har jag inte sett tillräckligt för att uttala mig. :D


Nu ska jag göra nåt annat! :) Kolla film t ex.. ;)


Ha det bäst alla och jag hoppas att ni får en trevlig helg! :)


Kramar/C.


Over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 30 april 2010 22:06

Nu har jag varit på valborgsfirande. Det hade jag ju kunnat hoppa över faktiskt. Kallt och ingen "känner mig". Begriper inte att jag ens försöker vara social. Det lönar sig lixom inte.   När jag slutat skolan ska jag flytta härifrån fort som fan....

Av C - 12 april 2010 15:29

Man säger en massa saker som man inte har en aning om. Är det ett gravt fall av alzheimers eller är det bara påhitt?   Kramar/C.   Over and out ...

Av C - 11 april 2010 17:35

Hej hopp! Nu är jag här igen. Ni får ursäkta att jag inte skrivit på ett tag nu. Har varit ute på en 5 veckor lång praktik och orken och tiden har inte riktigt räckt till för att skriva nånting...   Livet är skapligt... Det skulle kunna vara lite...

Av C - 9 mars 2010 10:57

Jag har tänkt sy ett täcke (ca 150x200 cm) åt min brorsson. Han gillar ett speciellt hockeylag och jag tänkte att man kanske kunde göra ett applikations-arbete ist för ett klassiskt lapp-arbete (man syr runt konturerna av ett tryck, t ex)... Men hur ...

Av C - 7 mars 2010 14:06

Det droppar från taken och det är näst intill plusgrader ute. Våren börjar visa sig! Sååå skönt! Trodde aldrig att det skulle hända. :)   Har nu gjort min första praktikvecka. Vantrivs inte så mycket som jag trodde. Har faktiskt kommit på mig sjä...

Ovido - Quiz & Flashcards