Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Skridskoträning

Av C - 6 februari 2010 16:13

Idag råkade jag vakna på fel sida... Inge roligt. Som tur va gick det över fram på förmiddan. :)


Packade in barnen i bilen vid 10.20 och åkte till Njurunda för att åka lite skridskor. Tänkte först inte ta med mig mina men det slutade i alla fall med att jag tog med dom "för säkerhetens skull". Det var ju tur. Det var riktigt roligt att åka! Och jag KUNDE åka! :) Trodde inte riktigt det men det är väl som att cykla kanske. Har man en gång lärt sig så sitter det sen. :D Och så måste jag bli lite impad av pojkarna oxå. Dom är 5 och 6 år gamla och kan åka så bra redan! :) Jag blir faktiskt riktigt stolt. Men jag kan ju inte ta åt mig nån ära. Det får sonens pappa göra. :) Bra jobbat!! :)


Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Abbe är kvar hos kussen och Björn är på jobbet. Borde städa och plocka ihop men som vanligt så orkar jag inte. Skulle vara roigare att hitta på nåt roligt. (Nähäää???!) Får se vad kvällen bjuder på. Håller tummarna för nåt skojigt!


Nu ska jag göra nåt annat än hänga här iaf. :)


Ha det bäst!


Kramar/C.


Over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 30 april 2010 22:06

Nu har jag varit på valborgsfirande. Det hade jag ju kunnat hoppa över faktiskt. Kallt och ingen "känner mig". Begriper inte att jag ens försöker vara social. Det lönar sig lixom inte.   När jag slutat skolan ska jag flytta härifrån fort som fan....

Av C - 12 april 2010 15:29

Man säger en massa saker som man inte har en aning om. Är det ett gravt fall av alzheimers eller är det bara påhitt?   Kramar/C.   Over and out ...

Av C - 11 april 2010 17:35

Hej hopp! Nu är jag här igen. Ni får ursäkta att jag inte skrivit på ett tag nu. Har varit ute på en 5 veckor lång praktik och orken och tiden har inte riktigt räckt till för att skriva nånting...   Livet är skapligt... Det skulle kunna vara lite...

Av C - 9 mars 2010 10:57

Jag har tänkt sy ett täcke (ca 150x200 cm) åt min brorsson. Han gillar ett speciellt hockeylag och jag tänkte att man kanske kunde göra ett applikations-arbete ist för ett klassiskt lapp-arbete (man syr runt konturerna av ett tryck, t ex)... Men hur ...

Av C - 7 mars 2010 14:06

Det droppar från taken och det är näst intill plusgrader ute. Våren börjar visa sig! Sååå skönt! Trodde aldrig att det skulle hända. :)   Har nu gjort min första praktikvecka. Vantrivs inte så mycket som jag trodde. Har faktiskt kommit på mig sjä...

Ovido - Quiz & Flashcards