Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Bättre och bättre dag för dag...

Av C - 13 februari 2010 17:29

Okej. Jag vet. Sist jag skrev så var jag en riktig jäkla bitterfitta. Bara blir så ibland. Särskilt när allt känns tungt och man inte riktigt vet vart man ska vända sig eller vad man ska göra för att det ska bli bättre.


Jag och Björn har i alla fall blivit sams igen. Det känns riktigt bra! :) Och så har solen lyst två dar på rad så det har också varit helt okej. Dock kommer det nog ta ett tag till innan jag blir helt som jag ska vad gäller ork och inspiration. Men jag får väl helt enkelt rulla tummarna och vänta då. :) Tids nog så kommer det nåt anfall igen. :)


Idag har jag skrivit en (mindre bra) uppsats om vård i livets slutskede. Den ska va inne på måndag så jag skrev den idag och sparar till imorgon med att skicka den. Då kan jag sova på saken och lägga till och dra ifrån innan jag skickar iväg den. Känns som en bra plan. Som jag sagt tidigare är jag inte så bra på uppsatser. Och i det här fallet vet jag inte riktigt hur petnoga det ska vara. Ska jag ta med titel, frågeställning, resultat, diskussion osv eller kan jag bara skriva resultatet och blanda in mina egna tankar direkt? Svårt detta. Men betyg lär det ju bli iaf så.


Nu är det dags för middag och senare ska jag kolla på melodifestivalen. Skulle vara kul att samlas ett gäng och titta tillsammans men jag har inte direkt några att bjuda så... Mindre prat och mer musik då iaf. :)


Och så har jag funderat på en "snart-är-det-vår"-fest. Ska försöka utveckla idén och se vad det blir av den.


Dags för mat!


Kramar/C.


Over and out


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 30 april 2010 22:06

Nu har jag varit på valborgsfirande. Det hade jag ju kunnat hoppa över faktiskt. Kallt och ingen "känner mig". Begriper inte att jag ens försöker vara social. Det lönar sig lixom inte.   När jag slutat skolan ska jag flytta härifrån fort som fan....

Av C - 12 april 2010 15:29

Man säger en massa saker som man inte har en aning om. Är det ett gravt fall av alzheimers eller är det bara påhitt?   Kramar/C.   Over and out ...

Av C - 11 april 2010 17:35

Hej hopp! Nu är jag här igen. Ni får ursäkta att jag inte skrivit på ett tag nu. Har varit ute på en 5 veckor lång praktik och orken och tiden har inte riktigt räckt till för att skriva nånting...   Livet är skapligt... Det skulle kunna vara lite...

Av C - 9 mars 2010 10:57

Jag har tänkt sy ett täcke (ca 150x200 cm) åt min brorsson. Han gillar ett speciellt hockeylag och jag tänkte att man kanske kunde göra ett applikations-arbete ist för ett klassiskt lapp-arbete (man syr runt konturerna av ett tryck, t ex)... Men hur ...

Av C - 7 mars 2010 14:06

Det droppar från taken och det är näst intill plusgrader ute. Våren börjar visa sig! Sååå skönt! Trodde aldrig att det skulle hända. :)   Har nu gjort min första praktikvecka. Vantrivs inte så mycket som jag trodde. Har faktiskt kommit på mig sjä...

Ovido - Quiz & Flashcards